De kop is eraf. - Reisverslag uit Anthien, Frankrijk van Wim Hell - WaarBenJij.nu De kop is eraf. - Reisverslag uit Anthien, Frankrijk van Wim Hell - WaarBenJij.nu

De kop is eraf.

Blijf op de hoogte en volg Wim

07 Mei 2017 | Frankrijk, Anthien

Gisteren, zaterdag 6 mei, zijn wij door Fen (dochter van Anja) naar Rotterdam CS gebracht. Onderweg naar de Thalys werden wij verrast door 2 vrienden (Corne en Ton) die ons uit kwamen zwaaien. Heel leuk. Om 12.00 uur vertrokken, 2,5 uur later in Parijs. Te voet van Gare du Nord naar Gare Paris Bercy. Vervolgens met twee treinen en twee bussen naar Vezelay. Daar nacht doorgebracht in een pelgrimsonderkomen. Vandaag eerste wandeling gemaakt van Vezelay naar Chemin d'Esprit, zo'n 25 km. Regencape uit mogen proberen en klei aan de schoenen..... Onderdak gevonden in een pelgrimsonderkomen dat gerund wordt door Nederlanders. Heel warm onthaal (bedankt voor de tip Toos). Morgen gaan we verder richting Nevers. Later meer.

• 07 Mei 2017 - 18:13

Ruud En Carolien:

Stoerrrrrrrr! Have fun :-) Beter dan het voetbal in 010 vandaag :-(

• 07 Mei 2017 - 18:13

Fen:

Jeej! Zet hem op, nog een aantal km te gaan!

• 07 Mei 2017 - 18:22

Marjon:

Heel veel plezier en succes!

• 07 Mei 2017 - 19:15

Trudy:

Nu is het eindelijk echt begonnen! Héél spannend! Heel veel plezier hoor!

• 07 Mei 2017 - 19:19

Toos :

Hallo Anja en Wim,

Fantastisch wat jullie zijn begonnen. Geniet met volle teugen. Het is fijn om jullie te volgen. Ik ben er zeer benieuwd naar.

• 07 Mei 2017 - 20:26

Ruth:

Lieve Wim en Anja!
    Wat moet dat heerlijk zijn om voor de eerste nacht zo warm onthaald te worden! Lekker ontspannen nu! Groetjes, Ruth

• 07 Mei 2017 - 20:28

Marianne & Corné:

'De kop is eraf'. Nu de flow..... Het gaat jullie goed. Samen sterk hè. En inderdaad, geniet ervan.

• 07 Mei 2017 - 23:21

Ton:

Zo gaaf wat jullie gaan doen!!!!

• 08 Mei 2017 - 08:24

Graciëlla:

Super STOER! Veel plezier SAMEN onderweg!!

• 08 Mei 2017 - 09:40

Ben:

Ik wens jullie beide 'n hele fijne (voet)reis toe en geniet van alles wat je onderweg tegenkomt !!

• 08 Mei 2017 - 12:40

Shelley :

Heel veel succes! Geniet ervan!

• 08 Mei 2017 - 13:55

Mirjam De Koning:

Dat ziet er jaloersmakend professioneel uit. Lijkt me een geweldige belevenis!

• 09 Mei 2017 - 18:53

Naoual:

Wim en Anja,

Ik wens jullie een hele leuke fijne wandelvakantie toe. Geniet er van samen.

Groetjes,

Naoual

• 09 Mei 2017 - 20:44

Mark:

Zet 'm op Wim & Anja,
    Het mooie weer komt er nu ook snel aan.
    Groeten uit Gilze,
    Mark

• 10 Mei 2017 - 06:51

Joop:

Het grote avontuur is begonnen! Geniet en geniet!