'Hoogtetraining' - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Wim Hell - WaarBenJij.nu 'Hoogtetraining' - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Wim Hell - WaarBenJij.nu

'Hoogtetraining'

Blijf op de hoogte en volg Wim

17 April 2017 | Nederland, Oosterhout

Dit paaswekend bij vrienden in Zuid-Frankrijk geweest en 3 mooie stevige wandelingen gemaakt. Goede voorbereiding! Nog een kleine 3 weken....

• 17 April 2017 - 21:33

Fen:

• 18 April 2017 - 05:31

Tarci En Joop:

Het begint erop te lijken zo. Nog een paar weken geduld en het avontuur begint!

• 18 April 2017 - 09:24

Anjo:

Ik zie het wel alles onder controle. Nog even geduld en dan mogen jullie echt van start.

• 18 April 2017 - 11:04

Dick En Annemarie:

Chers amis,

Zo fris en fruitig jullie na iedere pittige wandeling aankwamen, zegt genoeg: jullie zijn er klaar voor! Of om in termen uit onze marathontijd te blijven: jullie gaan ze allemaal opvreten, die 2000 km!

Het was heel fijn dat jullie, aan de vooravond van het wandelavontuur, een paar dagen bij ons waren! BON COURAGE ET BONNE CHANCE !!!

• 18 April 2017 - 12:29

Ton:

Spanning stijgt. !!!!! Het gaat lukken.

• 18 April 2017 - 21:38

Diana Hell:

Ook ik ben voor jullie aan het aftellen. Liefs

• 20 April 2017 - 11:27

Ad En Lian:

Kanjers geweldig dit gaat jullie zeker lukken.
    Liefs van ons
    xxx

• 06 Mei 2017 - 08:20

Tarci En Joop:

Beste Wim en Anja,

6 mei vandraag, de dag van het vertrek voor de grote tocht, het mooie avontuur, de geweldige momenten en het afzien als het ff tegenzit.
    Geniet van deze mooie reis, heb veel plezier en wij kijken mee.

Gr
    Tarci en Joop