Vervolg laatste verslag...,, - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Wim Hell - WaarBenJij.nu Vervolg laatste verslag...,, - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Wim Hell - WaarBenJij.nu

Vervolg laatste verslag...,,

Blijf op de hoogte en volg Wim

25 Juni 2017 | Spanje, Burgos

Na het woord heimwee van het verslag van gisteren is er iets niet geplaatst nl:
- circa 1250 km hebben afgelegd (gemiddeld 27 km per dag)
- het nog 480 km naar Santiago is
- wij er 600 om van willen gaan maken, omdat wij vanaf Leon een 'ommetje' gaan maken naar het noorden en via de Via Primitivo naar Santiago gaan wandelen
- daarna hopenlijk nog een dag of drie door naar Finistere
- dit alles als het ons gegund is
- dat het ons goed gaat
- nog steeds geen ruzie hebben gehad en geen noemenswaardige klachten hebben
- ons iedere ochtend verbazen als om 5 uur iedereen begint te scharrelen, om voor 6 uur op straat te liggen...echt onzin vinden wij, doen we ook niet aan mee
- dat het aantal bijzondere ontmoetingen toeneemt
- dat wij onverwacht in een bruisend en feestend Burgos terecht zijngekomen
- daar een dag rust nemen in een voor pelgrims super-de-luxe hotelkamer
- dat we op 17-7-2017 7 jaar een relatie hebben.....
....
Tot later maar weer, bedankt voor alle reacties tot nu toe xxxx

  • 25 Juni 2017 - 22:24

    Ton:

    Wat een luxe!!!!!!
    Ik vond het bericht ook al erg kort de vorige keer.
    Liefs Ton

  • 26 Juni 2017 - 00:28

    Marleen:

    Jullie mogen weten dat:
    Ik jullie verhalen erg graag volg en lees
    Ik niet verwachtte dat heimwee een issue zou worden
    Ik er versteld an sta dat er 'nog maar' 480-600 km meer moet worden afgelegik
    Ik er niet aan moet denken om 27km per dag zou moeten lopen
    Ik die gele jurk van Anja erg mooi vind staan en Wim super knap met z'n baardje
    Jullie relatie niet meer stuk kan na deze 'wandel beproeving'
    En dat Ik jullie enorme KANJERS vind
    Lieve groet.


  • 26 Juni 2017 - 08:25

    Bertie:

    Ik sluit mij helemaal bij Marleen aan. Inderdaad wat een Kanjers!
    Je zou verwachten dat je op een gegeven moment van die afgepeigerde, vermoeide kopjes op de foto zou zien. Maar nee ze gaan alleen maar meer stralen. Is het energie van al die opgestoken kaarsjes?! Of is het gewoon energie van geluk! Ga zo door Anja en Wim.

  • 26 Juni 2017 - 09:12

    Annemarie:

    Het bericht van eergisteren was teleurstellend kort, maar dit verslag maakt het weer helemaal goed, haha. Wat knap van jullie, niet melissen maar gewoon een flink ommetje maken!
    Jullie noteren toch wel al die bijzondere ontmoetingen, want ooit wil ik alle verhalen in geuren en kleuren terughoren! Bisous

  • 26 Juni 2017 - 09:34

    John:

    wanneer verschijnen jullie memoires ? Vertelstof genoeg lijkt mij. Nu nog een pakkende titel ...

  • 26 Juni 2017 - 10:30

    Marianne&Corné:

    Wanneer het lijf en ledematen geölied hun werk blijven doen.
    Wanneer de geest fris en fruitig is.
    Wanneer de relatie toppie is. Niets geleden blijkt te hebben. Integendeel.
    Wanneer het maximaal haalbare haalbaar blijkt te zijn.
    Wanneer de thuisblijvers langer van jullie verhalen kunnen blijven genieten.
    Wanneer jullie elkaar blijven aanvullen. Ook in de verhalen (ha,ha)
    En jullie nog tijd 'zat' hebben............

    Tsja dan is het nu......gewoon doen........Okidoki. Nu kan het.

  • 26 Juni 2017 - 12:05

    Rianne & Ton:

    Wij volgen jullie verslagen met grote interesse. Daarom blijf ze publiceren.
    Veel sterkte met de laatste 600 kilometer.

  • 26 Juni 2017 - 18:39

    Toos:

    Wat geweldig te lezen dat jullie zo enthousiast zijn en dat het goed gaat. Super dat jullie de Primitivo gaan lopen. Het is een geweldig traject. Wellicht wel met meer mist en regen dan zon. Maar dan nog fantastisch. En als jullie toch naar Finisterra gaan lopen, waarom er dan niet nog 30 km aan vast plakken tot Muxia. Dan hebben jullie echt het eindpunt bereikt en het is nog een geweldig mooi stuk ook. Enfin ik lees het wel.

    Ga zo verder en blijf genieten, wat het eindpunt ook wordt.


  • 26 Juni 2017 - 19:08

    Maria:

    Super zeg, nog (maar) 600 km. Voor mijn gevoel gaat het allemaal heel snel. Veel plezier nog met de volgende
    wandeldagen.

  • 26 Juni 2017 - 20:43

    Joop Beekmans:

    Nogmaals:
    Groot gelijk dat je er 600 km van maakt.
    Zou ik ook doen.
    Ik zou dat gele jurkje dan daarlaten denk ik, of aan het museum schenken in Santiago!

    En blijf genieten, doen wij mee!!


  • 27 Juni 2017 - 11:44

    Wenno:

    Hou vol knappe prestatie alleen die baard moet er af vreemdeling.

  • 29 Juni 2017 - 13:52

    Monique:

    Goed bezig, luitjes!!! Trots op jullie!

  • 03 Juli 2017 - 09:51

    Ben:

    Ik ben het deze keer volledig eens met Wenno !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wim

Actief sinds 13 Feb. 2017
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 16411

Voorgaande reizen:

08 Juli 2023 - 03 Augustus 2023

anjaenwimopwegnaarrome

06 Mei 2017 - 07 Augustus 2017

Anja en Wim op weg naar Santiago.

Landen bezocht: