Pamplona - Reisverslag uit Navarrete, Spanje van Wim Hell - WaarBenJij.nu Pamplona - Reisverslag uit Navarrete, Spanje van Wim Hell - WaarBenJij.nu

Pamplona

Blijf op de hoogte en volg Wim

20 Juni 2017 | Spanje, Navarrete

Na een wandeling van 15 km waren we bijna in Pamplona, waar we onze goede vrienden Marianne en Corne zouden treffen. We stonden net een mooi pandje te verwonderen met heel veel schelpen aan de muur, toen ik twee mensen heel vreemd foto's van ons zag maken! Zo'n bezienswaardigheid zijn wij toch niet dacht ik. Na nog eens goed gekeken te hebben bleken het Marianne en Corne te zijn die ons tegemoet gekomen waren. Samen zijn we Pamplona ingewandeld, wat toch wel een speciaal moment was. Het was in ingeleide voor twee geweldige dagen in Pamplona. Marianne en Corne moeten wel gek geworden zijn van al onze verhalen. Voor ons was het heerlijk om dit al met hun te kunnen delen. Even zijn de wandelschoenen in de hotel kamer gebleven en hebben ons overgegeven aan deze geweldige levendige stad Pamplona. Waar we niet ophielden met ons te verbazen over de hoeveelheid mensen op straat die heerlijk aan het flaneren waren of over de jeugd die lekker met bier, wijn en tapas op de straat zaten. Bedankt Marianne en Corne voor deze geweldige dagen!!

• 20 Juni 2017 - 22:18

Joop Beekmans:

Nou inderdaad bijzonder deze ontmoeting. En lekker nieuwe schoenen Wim?
    Nou we gaan het vervolg meemaken!

• 21 Juni 2017 - 10:36

Marianne&Corné:

Onze ontmoeting met jullie in Pamplona was inderdaad heel
    bijzonder. Heel 'warm' en ontspannen.Wij vonden het leuk om dat zo te plannen.
    Jullie ervaringen, opgedane contacten hebben jullie met ons gedeeld. Dat verveelde geen moment. We hebben genoten van de ontmoeting met jullie.
    En nu verder richting Santiago. Heel veel succes.

• 21 Juni 2017 - 15:02

Monique:

Hoi Anja en Wim,

Het gaat super als ik dat zo lees. Wat heerlijk voor jullie. Het is hier ook al een tijdje mooi weer, maar bij jullie ook aan de foto te zien.
    Ik ga aanstaande vrijdag op vakantie.
    Genieten jullie er nog maar lekker van. Ik vind het een topprestatie!!!

Groetjes Monique

• 21 Juni 2017 - 22:59

Ton:

Inderdaad een bijzondere ontmoeting!!! Om eerlijk te zijn ben ik wel een beetje jaloers. Maar door jullie verhalen word ik goed op de hoogte gehouden!!
    Liefs Ton