Update-tje - Reisverslag uit La Chapelle-Baloue, Frankrijk van Wim Hell - WaarBenJij.nu Update-tje - Reisverslag uit La Chapelle-Baloue, Frankrijk van Wim Hell - WaarBenJij.nu

Update-tje

Blijf op de hoogte en volg Wim

19 Mei 2017 | Frankrijk, La Chapelle-Baloue

We zijn weer een paar dagen verder. Het blijft goed gaan, weer laat hier en daar te wensen over, maar dat mag de pret absoluut niet drukken. De afgelopen 3 zomervakanties hebben we iedere keer 3 weken gewandeld. We hebben nu in twee weken al vaker onze regencape aan gehad dan in die 3 vakanties bij elkaar. Maar zoals gezegd: mag de pret niet drukken. 'Onze' Jacky komt regelmatig op ons pad. Zijn Engels wordt steeds beter en ons Frans ook

• 19 Mei 2017 - 20:07

Anjo:

Wat zijn jullie toch bikkels. Denk vaak aan jullie. Maar ik hoor dat het goed gaat dus veel wandel plezier verder. Tot de volgende keer. Dikke knuffel Anjo.

• 19 Mei 2017 - 20:17

Annemarie:

We sturen wat zon jullie kant op! Pas de soucis, het weer in heel Frankrijk wordt beter, volgens het météo. Courage!

• 19 Mei 2017 - 22:02

Tarci En Joop:

Anja en Wim,

Kort maar krachtig, net als jullie verhalen.
    Geniet en blijf dat doen!
    Och dat beetje regen, daar hebben wij geen last van!

Gr
    Tarci en Joop

• 20 Mei 2017 - 09:57

Ido En Wilma:

Hoi lieverds

Leuk om op deze manier een beetje 'met jullie mee te lopen'.
    Blijf maar lekker genieten van wat er is en allemaal op jullie pad komt.
    En...jullie lopen nog lang genoeg om de zon op de huid te gaan voelen!

knuffel van ons

• 20 Mei 2017 - 12:04

Bertie:

Het zit jullie niet mee met die regen. Geeft natuurlijk ook problemen met de schoenen droog te houden. Knap hoor zo alles jullie op pad zijn. Echte Pelgrimgangers met de kaarsjes erbij. Ga zo door!

• 20 Mei 2017 - 14:57

Ton:

Leuk om verhalen van jullie te horen! En kaarsjes opsteken, blijven doen!!!!!

• 21 Mei 2017 - 13:21

Ad En Lian:

Joh van regen smelt je niet, blijf genieten. zon komt vast nog wel. hier nu eindelijk wel komende week.
    Petje af voor jullie hoor.
    dikke kus van ons

• 21 Mei 2017 - 21:27

Faith Gospel Singers:

Anja en Wim,

Vandaag een hele leuke, gezellige en leerzame workshop Gospel zingen gehad in Verrijzenis kerk. In The Sanctuary (heel goed), Shine Your Light (nieuw), Total Praise (heel mooi), Every Praise (nog wat oefening nodig), Amen (heel goed), Peace be with You (echt heel goed meteen ondanks nieuw, kippenvel lied) en Rain down on us (erg mooi uitgevoerd) gezongen. Hele mooie kerkdienst daarna met voorganger Gerrie.

Je zult er vast even aan gedacht hebben Anja, wij in ieder geval wel aan jou en Wim.
    Nog veel plezier!

Gr,
    Tarci en Joop

• 21 Mei 2017 - 21:45

Marianne & Corné:

Het weer ? Het is zoals het is en het komt zoals het komt.
    Niets weerhoudt jullie ervan om door te gaan.
    Na regen komt ook zonneschijn. Let maar op.
    Tot snel.